[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، به دستور فرهاد دژپسند دریافت شبای مشمولان سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود نشده اند در سامانه سهام عدالت به طور موقت فعال شد. لذا کلیه مشمولانی که تا کنون در سامانه سهام عدالت به طور موقت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده اند از امروز می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

بدیهی است پس از راستی آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال ۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: همچنین اقدامات آماده سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، بزودی سود این گروه از مشمولان  شامل روستائیان و عشایر کشور نیز با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.

بنا به این گزارش، سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود ننموده اند توصیه نموده از فرصت محدود ایجاد شده در جهت وارد نمودن و ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام و بهره برداری نمایند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها