[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: دولت دوازدهم در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸، بودجه وزارت صمت را حدود ۶۱ درصد نسبت به رقم تخصیص یافته به این وزارتخانه در سال گذشته، افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،  لایحه‌ بودجه سال آینده سرانجام بعد از انجام اصلاحاتی به ویژه در هزینه‌ها، امروز، چهارم دی‌ماه از سوی رئیس جمهوری به مجلس ارائه شده است که بر اساس آن، بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های تابعه آن معادل ۲۲۸۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه سال گذشته حدود ۶۱ درصد افزایش یافته است. در این میان سهم دستگاه اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۱۲۰۵ میلیارد تومان برآورد شده که نسبت به بودجه ۹۶۲ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۶ بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

هم‌چنین در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸، سهم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معادل ۲۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

این در حالی است که دولت دوازدهم، سهم شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بودجه سال ۹۸ را بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان تعیین کرده که نسبت به بودجه این سازمان در سال گذشته حدود ۲۳ درصد افزایش یافته است.

در این میان، در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸، دولت، شش میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان برای تامین سرمایه صندوق‌های بخش صنعت و معدن در نظر گرفته شده است که نسبت به رقم تعیین شده در بودجه سال گذشته کاهش سه درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید :  راه اندازی دومین کارگزاری تحویل ارز در شهر کاظمین

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز سهمی معادل ۳۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان به خود اختصاص داده است که نسبت به سهم این سازمان در بودجه سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها