افزایش ۱۱۰ میلیون تنی ظرفیت تولید پتروشیمی ایران در ۵ سال آینده

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا نوروززاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران از دوران آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سازندگی آغاز شد و جا دارد که از تلاش‌های مهندس زنگنه در وزارت نیرو و وزارت نفت تشکر کنم که سبب سربلندی و افتخار ملت ایران شد؛ همچنین از زحمات محمدرضا نعمت زاده و خانم مرضیه شاهدایی نیز در مسیر پیشرفت این صنعت تشکر می‌کنم.

وی افزود: صنعت پتروشیمی در کشور با توجه به وجود ذخایر هیدروکربوری، موقعیت جغرافیایی،  زیرساخت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، ظرفیت توسعه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه “سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نیروی انسانی سه رکن اصلی شکل گیری صنعت هستند”، گفت: ارزش بزرگ صنعت نفت به نیروی انسانی متخصص و توانمند است که بدون تکیه بر خرد جمعی و اجماع دیدگاه‌ها اهداف صنعت، تامین نخواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت کنونی تولید در صنعت پتروشیمی سالانه ۶۰ میلیون تن است که در برنامه ششم توسعه قرار است این رقم به ۱۷۰ میلیون تن برسد.

نوروز زاده با بیان اینکه “تامین خوراک بین مجتمعی، گسترش بازارهای صادراتی و پاسخ به نیازهای صنایع پایین دستی در اولویت‌های صنعت پتروشیمی خواهد بود”، گفت: برای رسیدن به اهداف تبیین شده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید از خردجمعی و تجربه‌های صاحبنظران گذشته بهره برد.

وی افزود: در نخستین فرصت، بازدید از طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی را آغاز خواهم کرد و امیدوارم که با همکاری مدیران این صنعت، بار سنگین صنعت پتروشیمی کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x