[ad_1]

سکه تمام طرح جدید در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با افزایش ۲۲۷ هزار تومانی همراه شده است.

به گزارش ایسنا، ‌سکه تمام طرح جدید بهار امسال نسبت به فصل بهار ۱۳۹۵ با تحولات و تغییرات نسبتا زیادی همراه شده است؛ به طوری که این نوع سکه در مجموع ۲۲۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

سکه تمام طرح جدید در ابتدای فروردین پارسال، ‌یک میلیون و ۵۰۰۰ تومان قیمت داشت که در ادامه ماه به یک میلیون و ۱۳ هزار تومان رسید و در اواخر ماه نرخ یک میلیون و ۳۱ هزار تومانی را تجربه کرد.

این نوع سکه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ با نرخ یک میلیون و ۳۰ هزار تومان روند خود را آغاز کرد و در ادامه به یک میلیون و ۴۱ هزار تومان رسید. در آخر ماه نیز حرکت معکوس پیدا کرد و یک میلیون و ۱۱ هزار تومان عرضه شد.

سکه تمام طرح جدید در اولین روزهای خرداد ماه با نرخ یک میلیون و ۹۸ هزار تومان در بازار عرضه شد و در ادامه ماه با روند نزولی به یک میلیون تومان و سپس ۹۹۸ هزار تومان رسید. همچنین در اواخر ماه یک میلیون و ۳۴ هزار تومان فروخته شد.

اما سکه تمام طرح جدید در بهار امسال با تغییرات زیادی نسبت به بهار قبل همراه شد و بیشتر روزها در کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار داشت. سکه تمام در فروردین امسال با نرخ حدود یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان روند خود را آغاز کرد و در ادامه با حرکت افزایشی یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان رسید و در اواخر ماه با معکوس شدن روند خود به یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید :  ایران ناموفق‌ترین کشور منطقه در افزایش مالیات بر دخانیات

سکه تمام طرح جدید در اردیبهشت ماه یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان عرضه شد و در ادامه ماه به یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید و در اواخر ماه یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین در آخرین ماه بهار ۱۳۹۶ سکه تمام یک میلیون و ۲۱۱ هزار تومان در ابتدای ماه عرضه شد و در ادامه یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان فروخته شد و در آخرین روز ماه نرخ یک میلیون و ۲۰۸ هزار تومانی را تجربه کرد.

بر این اساس سکه تمام طرح جدید در کمترین نرخ خود در بهار پارسال ۹۹۸ هزار تومان عرضه شد و در بیشترین نرخ خود در بهار ۱۳۹۶ یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان فروخته شد.  

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بجنورداتاق بازرگانی تبریزارسال پول از مالزی به ایرانارسال پول به عراقانتقال پول به لبنانبانک صادرات 142بیت کوین پرشین تولزبیت کوین زومیتتجهیزات شبکه 3gتجهیزات شبکه زمینیتجهیزات شبکه کرمانترخیص خودرو از پارکینگ راهنمایی رانندگیترخیص کار چابهارترخیص کالا از گمرک بندر انزلیتمدید کارت بازرگانی حقوقیتمدید کارت بازرگانی کرمانحساب اسکریلحکمیت اتاق بازرگانیحمل بار بین شهریحمل و نقل باربریحمل و نقل بین المللی تریوهحمل و نقل بین المللی ققنوسحمل و نقل گردشگریحواله 1 میلیون دلاریخدمات بار هوایی رهاوردخرید ابزار کارگاهیخرید اینترنتی هواپیمایی ماهانخرید کریستال آلمانخرید و فروش دلار لیبرتیراهنمای خرید از سایت های خارجیرییس گمرک امام خمینیسا ت گمرک ا رانسایت خامنه ایبصادرات ذغال به عراقصادرات شیره انگورعکس تجهیزات شبکهفرایند ترخیص کالا از گمرکفروش تجهیزات شبکه زایکسلقیمت بیت کوین به تومانکارت بازرگانی حقیقی یا حقوقیگمرك تبريزگمرک دلوارگمرک صوفعلینحوه ارسال پول به چینواردات پوشاک از آلمانواردات جورابواردات سرامیک از چینواردات کاشی از چینوب مانی ایرانیارانه صادرات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها