افزایش ۲۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران تا پایان ۲۰۱۷

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،یک مقام ایرانی روز چهارشنبه گفت، تولید نفت ایران تا پایان سال جاری میلادی به حدود ۴ میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

امیرحسین زمانی نیا، معاون امور تجاری و بین الملل وزیر نفت ایران در استانبول به خبرنگاران گفت: «تا پایان سال ۲۰۱۷، ما امیدواریم به (تولید) حدود ۴ میلیون بشکه در روز برسیم.»

ایران پس از سال ها تحریم، در طی ماه های اخیر تولید نفت خود را به حدود ۳.۸ میلیون بشکه در روز رسانده است.

تهران با این استدلال که قصد دارد سهم از دست رفته خود از بازار جهانی نفت را باز یابد، توانسته از توافق کاهش تولید اوپک معاف شود و حق داشته باشد تولید خود را افزایش دهد.

۳ میلیون و ۷۹۵ میلیون بشکه در ماه می

اوپک و ۱۱ کشور تولید کننده غیر عضو این سازمان متعهد شده اند مجموع تولید روزانه نفت خود را تا مارس ۲۰۱۸، حدود ۱.۸ میلیون بشکه کاهش دهند.

زمانی نیا همچنین گفته، دولت ایران در حال مذاکره در مورد پروژه های نفتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار با ۲۷ شرکت خارجی است و برخی از این قراردادها احتمالا خیلی زود بسته خواهند شد.

دیروز هم معاون امور توسعه شرکت ملی نفت ایران در حاشیه کنفرانس نفتی استانبول گفته بود، ایران قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی میزان تولید نفت خود را به ۴.۳ میلیون بشکه در روز برساند. به اضافه کرده بود، ایران برای دستیابی به این هدف، به ۱۴۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد که دو سوم آن سهم سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

آمارهای اوپک نشان می دهد میزان تولید نفت ایران در ماه می ۳ میلیون و ۷۹۵ میلیون بشکه در روز بوده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x