افزایش ۱۴۰ درصدی صادرات ریلی از زاهدان به کویته

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

مجید ارجونی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری هشت هزار و ۷۱۷ تن کالا از طریق این خط ریلی به پاکستان صادر شد که نسبت به سه هزار و ۶۳۴ تن سال قبل از آن، رشد ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین میزان واردات کالا از پاکستان به ایران از طریق این خط ریلی از چهار هزار و ۱۶۳ تن سال ۹۵ با رشد ۳۲ درصدی به پنج هزار و ۴۹۷ تن در سه ماهه اول سال ۹۶ رسیده است.

وی ادامه داد: در مجموع میزان ترانزیت کالا در این مسیر از هزار و ۹۵۵ تن سال ۹۵ با رشد ۴۶ درصدی به دو هزار و ۸۵۲ تن در سه ماهه نخست سال جاری رسیده است

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: عمده کالاهای صادراتی توسط این خط خط ریلی به پاکستان سیمان، قیر، گوگرد و «فوتس اویل» بوده است.

وی با اشاره به اینکه عمده کالای ترانزیتی در این خط ریلی گوگرد خام بوده، خاطر نشان کرد: همچنین عمده کالای وارداتی در این مسیر نیز شامل برنج خوراکی بوده است.

وی تصریح کرد: میزان تناژ بارگیری سه ماهه نخست سال ۹۵ ، ۱۷ هزار و ۲۹۵ تن بوده که با بارگیری ۲۲ هزار و ۸۱۴ تن در سال جاری به رشد ۳۲ درصدی رسیده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x