افزایش قیمت نان پیش از موعد تخلف است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

در صورتی که مقرر شده از ماه آینده قیمت نان افزایش یابد، برخی نانوایی‌ها پیش‌قدم شده و نرخ‌هایشان را تغییر داده‌اند که رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد: قبل از اعلام نرخ های جدید، افزایش قیمت نان توسط نانوایی هایی دولتی تخلف است و با متخلفان برخورد می شود.

در حالی‌که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، نانوایی هایی سنتی پس از اعلام نرخ‌های جدید و از اول آذرماه امسال می توانند قیمت های خود را تغییر دهند، برخی نانوایی ها اقدام به افزایش قیمت کرده اند که به گفته قاسم زراعتکار – رئیس اتحادیه نانوایان سنتی – این اقدام تخلف بوده و با نانوایان متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در این باره گفت: به احتمال فراوان نانوایی هایی که قیمت آن‌ها بیشتر از نرخ دولتی است با آرد آزاد پخت می‌کنند و به عنوان مثال برای نان تافتون می توانند تا ۷۰۰ تومان آن را عرضه کنند.

زراعتکار تاکید کرد: هنوز نرخ های جدید اعلام نشده و نانوایی ها موظفند تا آن زمان، نان را به نرخ های موجود به مردم بفروشند و اگر نانوایی دولتی قیمت نان را بیش از نرخ های موجود عرضه کند تخلف مرتکب شده و با آن برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تاکید کرد: از همه مردم می خواهیم که تا اعلام شدن نرخ جدید برای نان، در صورت مشاهده چنین تخلفاتی اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان سنتی را در جریان قرار دهند تا با متخلفان برخورد شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x