[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رییس اتحادیه نانوایان سنگکی با اشاره به تشکیل کارگروه آردو نان در هفته آینده گفت: در این جلسه نسبت به وضعیت و قیمت نان تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رییس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: برخی از نانوایان سنگکی اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند که این افزایش قیمت قانونی نیست و با متخلفان برخورد خواهد شد.

اصغر پابرجا با اشاره به اینکه نانوایان متخلف به تعزیرات معرفی خواهند شد افزود: با توجه به اعلام نشدن قیمت جدید در ۴ سال گذشته و افزایش نرخ مواد مصرفی، نانوایان اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند که این موضوع مورد تایید اتحادیه نیست.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه آردو نان درهفته آینده گفت: در این جلسه نسبت به وضعیت و قیمت نان تصمیم گیری خواهد شد.

رییس اتحادیه نان سنگکی ادامه داد: درحال حاضر هزینه آرد با کیفیت مناسب ۱۰ هزارتومان درهر کیسه افزایش یافته است که این هم دلیل دیگر نانوایان آزاد پز برای افزایش نرخ نان شده است.

پابرجا گفت: همه هزینه های جاری نانوایی از جمله دستمزد کارگر افزایش قابل توجهی داشته است که با توجه به این تغییرات باید برای تعیین نرخ جدید نان نیز تصمیم گیری شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها