افزایش تولید فولاد ایران در سال ۲۰۱۷

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

بر اساس آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد، ایران در پنج ماهه اول سال ۲۰۱۷ توانست تولید فولاد خام خود را به هشت میلیون و ۱۵۹ هزار تن برساند که نسبت به زمان مشابه نزدیک به یک میلیون تن رشد را ثبت کرده است.

به گزارش ایسنا، در گزارش پنج ماهه سال جاری میلادی که توسط انجمن جهانی فولاد منتشر شده، آمده است که ایران تا ماه می نزدیک به هشت میلیون و ۱۵۹ هزار تن فولاد تولید کرده که این رقم در زمان مشابه در سال ۲۰۱۶ هفت میلیون و ۲۱۵ هزار تن بوده که مجموع ارقام نشان‌دهنده رشد نزدیک به یک میلیون تنی تولید فولاد ایران است.

این رشد در حالی صورت گرفته که مجموع تولید فولاد جهانی در پنج ماهه نخست امسال ۶۹۴ میلیون و ۸۷۶ هزار تن بوده که نسبت به قبل ۴.۶ درصد رشد داشته یعنی این عدد در زمان مشابه سال گذشته ۶۶۴ میلیون و ۲۰۹ هزار تن بوده است.

همچنین آمده است که تولید فولاد در کل خاورمیانه ۱۲ میلیون و ۸۲۸ هزار تن بوده است که عربستان سعودی با دو میلیون و ۱۱۸ هزار تن بعد از ایران جایگاه دوم تولید در خاورمیانه را دارد.

اما همین آمار نشان می‌دهد که تولید فولاد ایران در ماه می یک میلیون و ۷۹۰ هزار تن بوده است در حالی که میزان تولید جهانی در همین ماه ۱۴۳ میلیون و ۳۲۵ هزار تن ثبت شده است که نسبت به زمان مشابه در سال ۲۰۱۶ نزدیک به دو درصد رشد به ثبت رسیده است.

آمار منتشر شده از تولید فولاد جهان در پنج ماه اول سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که چین با تولید ۳۴۶ میلیون و ۸۳۳ هزار تن فولاد خام ۴۸ درصد کل تولید فولاد جهان را انجام می‌دهد و همچنان با فاصله رتبه اول تولیدکننده فولاد جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن به ترتیب کشور ژاپن با ۴۳ میلیون و ۹۳۶ هزار تن، هند با ۴۱ میلیون و ۸۲۲ هزار تن، آمریکا با ۳۳ میلیون و ۹۷۸ هزار تن، روسیه با ۲۹ میلیون و ۸۳۵ هزار تن، کره جنوبی با ۲۸ میلیون و ۴۲۰ هزار تن و آلمان با ۱۸ میلیون و ۶۱۸ هزار تن در رده‌های بعدی بزرگترین تولیدکنندگان فولاد جهان قرار دارند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x