[ad_1]

وزیر صنعت، معدن و تجارت علت عرضه خودرو با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار را کاهش فاصله قیمت میان بازار آزاد و کارخانه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هفته گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که عرضه خودروهایی که مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت نیستند با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار، شروع شده است.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای عرضه خودرو با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار سه‌ماه گذشته با هدف متعادل‌سازی قیمت خودرو و کاهش فاصله قیمت میان بازار آزاد و کارخانه، تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: ابلاغیه متعادل‌سازی قیمت خودرو نیاز به بررسی وضعیت خودروسازان و سازمان حمایت دارد که این روند در دست بررسی است.

وزیر صمت با بیان اینکه جلسه امروز با محوریت تعهد خودروسازان به خودروهای پیش‌فروش و افزایش تیراژ تولید خودرو برگزار شد، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته تولید خودرو روند کاهشی پیدا کرده بود اما کاهش تولید متوقف شده است. از طرف دیگر افزایش تیراژ تولید باعث افزایش کیفیت، کاهش قیمت و اجرای تعهدات خودروسازان خواهد شد.

رحمانی همچنین در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که قیمت‌ها در بازار آزاد بالاتر نباشد، اظهار کرد: این موضوع نیاز به بحث کارشناسی دارد و در یک مصاحبه نمی‌گنجد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها