[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین المللی خارگ اجرایی شد اظهار داشت: در این راستا طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ با تلاش متخصصان شرکت پایانه‌ها اجرایی شد.
موسوی از افزایش توان عملیاتی در بارگیری نفت خام در پایانه‌های نفتی خارگ خبرداد و افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان بارگیری نفت خام به صورت همزمان برای ۹ فروند نفت‌کش در پایانه نفتی خارگ فراهم شده است.
وی از افزایش تردد نفت‌کش‌ها در خارگ خبرداد و خاطر نشان کرد: سال قبل بیش از ۸۵۰ نفت‌کش در پایانه صادراتی خارگ برای بارگیری نفت خام ایران پهلو گرفتند که نسبت به سال ماقبل آن افزایش قابل توجهی داشته است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در ابتدای کار این دولت تمرکز اصلی بر روی تاسیسات این شرکت از جمله اسکله‌ها و پهلوگاه‌ها قرار گرفت افزود: خوشبختانه در دو سال کار مداوم طبق برنامه زمان بندی و همزمان با اجرای برجام این شرکت نخستین شرکتی بود که ۹ پهلوگاه برای بارگیری آماده سازی کرد.
جزیره خارگ به علت نزدیکی به مناطق نفتخیز، موقعیت خوب دریایی و عمق مناسب برای پهلوگیری نفتکش های عظیم، مناسب ترین مکان برای بارگیری و صادرات نفت ایران است. پایانه صادرات نفت خارگ دارای دو اسکله است. اسکله شرقی (T) قابلیت پهلودهی هم زمان ۶ نفتکش تا ظرفیت ۲۷۵ هزار تن را دارد و اسـکله غـربی (آذرپـاد) قابلیت پهلودهی ۳ نفتکش با ظرفیت‌های ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تن و بیشتر را به طور همزمان دارد.

بیشتر بخوانید :  با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی س و باتاق بازرگانی صنایع معادن تهراناتاق بازرگانی لیتوانیارسال پول به آمریکااستخدام گمرک بندر امام خمینیافتتاح حساب اسکریلانتقال پول به حساب بانک ملیانحصار واردات خودرو لغو شدپیگیری پست اکسپرستجهیزات شبکه دیتاشینترخيص خودرو زنجانترخیص از گمرک بازرگانترخیص کالا از گمرک شلمچهحريري اتاق بازرگانيحمل بار از آلمان به ایرانحمل بار صنعتیحمل و نقل بين المللي زمينيخرید ابزار فوندانتخرید تبلت amazon kindle fireخرید تجهیزات تابلو روانخرید تجهیزات جوشکاریخرید تجهیزات میکروتیکخرید خط تولید دست دومخرید خط تولید شمش فولادخرید دلار فروشخرید کبوتر چین دار شرقیسامانه رهگيري مرسولات ژستيسایت آمازون فارسیسایت آمازون کاناداسایت خرید از آمازونستاد ترخیص خودرو منطقه 5شرکت های حمل بار هواییصادرات 3057صادرات زعفران به ترکیهصادرات گل به روسیهصرافی جمقوانین گمرکی و مالیاتیکارت بازرگانی ایرانکارت بازرگانی حذفکارگو صبریگمرک نودوزمجوز حمل بار هواییمستر کارت خالینیاز به حمل و نقلهک حساب پی پالواردات تجهیزات پزشکی از ترکیهواردات خودرو مقیم خارجواردات هوندا به ایرانوب سایت رسمی مانی رهنماورود به پی پال

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها