[ad_1]

کارخانه فرش ماشینی “رجال” کرمانشاه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جواد خسروی مدیرعامل کارخانه فرش ماشینی “رجال” در حاشیه افتتاح این کارخانه در جمع خبرنگاران از سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد تومانی برای راه اندازی این کارخانه خبر داد.

وی افزود: ۱۵ میلیارد تومان از این سرمایه گذاری آورده شخصی بوده و هشت میلیارد تومان نیز تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه این کارخانه در حال حاضر تولید فرش ۷۰۰ شانه را دارد، گفت: دستگاه تولید فرش ۱۲۰۰ شانه نیز از کشور بلژیک سفارش داده ایم که به زودی وارد استان می شود.

وی افزود: با وجود این دستگاه برای اولین بار در استان تولید فرش ۱۲۰۰ شانه را خواهیم داشت.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را ماهانه هزار تخته اعلام و تصریح کرد: در مجموع ماهانه ۱۲ هزار مترمربع فرش در این کارخانه تولید می شود.

مدیرعامل کارخانه فرش ماشینی “رجال” خاطرنشان کرد: بخشی از محصولات این کارخانه به کشور عراق صادر می شود.

 

خسروی از اشتغال مستقیم ۶۰ نفر در این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: در مجموع با احتساب دفاتر فروش و نمایندگی‌ها برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی داشته ایم.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی تاخذ کارت بازرگانی در کرجانتقال پول به ملی کارتبيت كوينبیت کوین ایرانیپی پال بعد از تحریمتجهیزات شبکه رایانهتجهیزات شبکه فولترخیص کار گمرک جلفاترخیص کالای گروه 10تعرفه ی گمرکتعرفه ی واردات خودروچگونگی ترخیص کالاچگونگی خرید از سایت آمازونچگونه میتوان از سایت خارجی خرید کردحمل بار هواييحمل بار هواییخدمات بار هواپیمایی قطرخدمات بار هوایی فرودگاه مهرآبادخدمات واردات از چینخرید اسکریلخرید اینترنتی بخرید اینترنتی تخت خوابخرید اینترنتی طلا دست دومخرید اینترنتی قرص بوپرنورفینخرید تجهیزات چاه ارتخرید چینی قدیمیخرید شیشه عطر از چیندانلود پی پال برای اندرویدراهنمای خرید پوشاک از چینراهنمای واردات تجهیزات پزشکیرهگیری مرسوله پستی کارت خودروشرکت پی پالشرکت ترخیص کالا مشهدشرکت حمل و نقل بین المللی یول آیصرافی فراز اعتمادصرافی ونکوورعضویت بیت کوینقوانين گمركي واردات خودروقیمت حمل بار از چینگامرون ترخیصگمرک تبریزنحوه ترخیص کالا از گمرکنحوه خرید از چینهمراه بانک صادرات 5800واردات از چین با ارز دولتیواردات برنج از هندواردات کالا از دبی با لنجوب روزبه بمانیوب مانی اندروید

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها