افتتاح واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در دولت دوازدهم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر، ساخت یک‌میلیون و ۹۴۲ هزار واحد به اتمام رسیده و یک‌میلیون و ۸۳۳ هزار واحد افتتاح شده است.

وی با بیان این‌که ۱۲۴ هزار واحد باقی‌مانده که  امسال با تلاش مضاعف دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط افتتاح و تحویل می‌شود، افزود: نیمه اول خرداد ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام بانک مسکن درنظر گرفته که حدود ۴۸هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده که با احتساب وام سایر بانک‌ها ۵۰هزار میلیارد تومان می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:‌ امسال برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار را دولت تصویب کرده و اسناد خزانه در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است. در پردیس نیز تمام زیرساخت‌ها توسط شرکت عمران شهر جدید فراهم می‌شود به‌علاوه ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از اسناد خزانه دراختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان آن دراختیار شرکت عمران شهر جدید پردیس و مابقی در اختیار سایر شهرهای جدید برای تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x