افتتاح فاز اول طرح توسعه بندرچابهار در آینده نزدیک

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، «جلیل اسلامی» افزود: بدون شک امضای توافق‌نامه بین معاون وزیر حمل‌ و‌ نقل هند و معاون وزیر راه و شهرسازی نوید بخش اهمیت توسعه بندرچابهار در محور شرق است.

وی با بیان اینکه طراحی مدل و چارچوب دقیق تخفیف چشمگیر تعرفه های صادراتی از طریق بندرچابهار در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تبدیل بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار به منطقه ویژه اقتصادی از اولویت‌های مهم سازمان بنادر و دریانوردی است و در حال پیگیری این مساله مهم هستیم.

 مدیرعامل شرکت آریا بنادرایرانیان امروز اعلام کرد برنامه خرید ۴۰۳ میلیون دلاری تجهیزات خشکی و دریایی توسعه بندرچابهار، تاکنون ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

«ابراهیم یاسری» افزود: نخستین سری تجهیزات بندرچابهارهمزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری به این بندر که شامل ۹ جرثقیل بزرگ از لیهپر آلمان بود، بهمن ماه سال گذشته وارد این بندر شد تا در اسلکه های بندر چابهار نصب شود.

وی با بیان اینکه سری دوم خرید تجهیزات بندر چابهار تا فردا (سه شنبه) وارد این بندر می شود، گفت: در این سری ۱۳ دستگاه ریچ استاکر( جرثقیل جابه جایی کانتینر در محوطه بندر) وارد بندرچابهار می شود و سری سوم آن که شامل۴ دستگاه مکنده غلات است از شرکت نایرو آلمان تا مهرماه امسال وارد این بندر خواهد شد.

یاسری اظهارداشت: با ورود سومین سری تجهیزات بندرچابهار در مجموع از ۴۰۳ میلیون دلار سرمایه گذاری این شرکت در بندر چابهار به صورت BOT( بی او تی ساخت، اجرا و انتقال) در مجموع ۳۱ میلیون دلار تجهیزات دریایی و خشکی وارد بندر چابهار می شود و به تدریج شاهد ورود این تجهیزات به این بندر اقیانوسی کشور در محور شرق خواهیم بود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x