[ad_1]

پروژه خط انتقال آب ایستگاه پمپاژ و مخازن بتنی از تصفیه خانه گرمسار به ایوانکی با حضور حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو انجام شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و آرادان در حاشیه این آیین به ایسنا اظهار کرد: این پروژه با هدف تامین آب شرب شهرهای آرادان و ایوان‌کی به میزان سالانه سه میلیون متر مکعب به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به حجم کار انتقال این منبع آبی تصریح کرد: انتقال آب از تصفیه‌خانه گرمسار تا شهرهای آرادان و ایوانکی به طول حدود ۳۲ کیلومتر است که کار اجرایی آن با تلاش مسئولان به سرانجام رسید.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به منابع اعتباری هزینه شده در این طرح گفت: این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز دو شهرستان گرمسار و آرادان به منابع آب برای رونق اقتصادی و رفع نیاز شرب برخی مناطق افزود: با اجرای این طرح، آب مطمئن در افق سال ۱۴۱۰ برای محدوده طرح تامین می‌شود.

کاتب با اشاره به برخی مشخصات این ططرح که از مطالبات مردم بوده افزود: ایستگاه پمپاژ این پروژه بیش از ۳۵۰ متر ارتفاع داشته و ظرفیت آن ۱۱۰ لیتر در ثانیه است.

این نماینده بر لزوم رفع مشکل کم‌آبی منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان و تعدد شهرک های صنعتی در گرمسار، ایوانکی و آرادان بباید برای رفع نیازهای این بخش نیز چاره‌جویی شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار گمرکی خودرواستخدام صادرات 92ب نک صادراتاباکس حمل سگ ارزانتجهیزات شبکه برقتجهیزات شبکه برق قدرتترخيص كالا از خرمشهرترخیص کار خودروترخیص کالا از پستترخیص موتور سیکلتتعرفه گمرکی واردات از چینثبت وارداتچگونگی واردات از چینحراست گمرک بندر امام خمینیحمل و نقل ریلی ایرانحمل و نقل گاز مایعحواله ارز مبادله ایحواله دلار به چینخرید از چین و ارسال به ایرانخرید اینترنتی خارجخرید اینترنتی زیورالات زنانهخرید بلیط آمریکاخرید دلار پی پال صرافیخرید ش اینترنتی همراه اولخرید گوشی amazon fire phoneخرید لباس از علی باباسایت خرید از آمازونستاد ترخیص خودرو منطقه 18سیستم پی پال در ایرانشرایط ترخیص خودرو از پارکینگشرایط ترخیص خودرو برای جانبازانشرکت ترخیصکارشرکت حمل و نقل بین المللی فراگامانصادرات غیر نفتی ایرانصادرات فنچفرستادن پول به سوئدفروش ابزار و یراقفروش ابزار وبلاگفروش ابزار یراق ساختمانیفروش خط تولید گونیکارگرانگمرك واردات خودروگمرک خوزستانمستر كارت مجازيهزینه ترخیص کالا از گمرک بندرعباسهزینه حمل از چینهزینه حمل کالا از چین به ایرانهزینه فریت بار به سوئدواردات خودرو معلولانواردات هوایی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها