اعتراض به تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی تهران، دومین مجمع هماهنگی روسا و اعضای اتحادیه‌های همگن صنف آسانسور کشور، پنچشنبه ۱۱ آبان‌ماه در تهران برگزار شد.  

در این نشست موضوع برگزاری انتخابات اعضاء هیأت مدیره و بازرسان و تشکیل اتحادیه کشوری صنف خدمات آسانسور و پله برقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و چند تن از روسا و اعضای اتحادیه‌های صنف آسانسور برخی از شهرستان‌ها به ایراد سخنرانی و بیان اظهارنظر در مخالفت با تشکیل اتحادیه کشوری صنف آسانسور پرداختند.  

بر اساس این گزارش در این نشست که نزدیک به ۲۰ اتحادیه استان، شهر و شهرستان صنف آسانسور از سراسر کشور حضور داشتند، همگی بر هماهنگی بیشتر میان اتحادیه‌های همگن صنف آسانسور کشور تأکید کردند. در ادامه این نشست نظرات هر یک از شرکت‌کنندگان درباره اعتراض نسبت به تشکیل اتحادیه کشوری صنف خدمات آسانسور و پله برقی جمع‌آوری شد و درنهایت بیانیه‌ای خطاب به محمد شریعتمداری، ‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت در اعتراض به تشکیل این اتحادیه خوانده شد.  

مخالفان تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور دلایل زیر را به‌عنوان موارد مخالفت خود اعلام کردند: «نقض صریح و آشکار تبصره ٧ از ماده ٢١ قانون نظام صنفی کشور، امور جاری صنفی از شهرستان‌ها منفک و در تهران متمرکز می‌شود، بی‌توجهی به مراکز تصمیم‌گیری شهر و شهرستان مانند کمیسیون نظارت و اتاق‌های اصناف شهرستانها، بروز بی‌نظمی و هرج و مرج در امور صنفی به‌دلیل نبود هماهنگی میان اتحادیه کشوری و اتاق‌های اصناف شهرستان درباره چگونگی نظارت بر واحدهای صنفی عضو اتحادیه مستقر در شهرستانها و افزایش مراجعات و ترددهای اعضای صنف و مردم از شهرستانها به تهران برای پیگیری امور صنفی و حقوق خویش و درنهایت تضییع حقوق شهروندی و عدالت اداری». 

سپس هر یک از شرکت‌کنندگان در دومین مجمع هماهنگی روسا و اعضای اتحادیه‌های همگن صنف آسانسور کشور، بیانیه مذکور را مهر و امضا کردند. این بیانیه برای پیگیری، تقدیم دفتر وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x