[ad_1]

به گزارش تراز ، سامانه جامع روابط کار امروز در حاشیه نشست تخصصی امنیت شغلی همراه با امنیت سرمایه گذاری و تولید رونمایی شد این نشست صبح امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور و تشکل های کارگری و کارفرمایی در مجموعه تلاش برگزار شد.

 ذیل سامانه جامع روابط کار بیش از ۳۰ نرم افزار و سامانه طراحی شده که یکی از این نرم افزارها مربوط به ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست‌ها است.

با رونمایی از سامانه ثبت قراردادهای کار در آینده نزدیک تمام کارفرمایان موظف به ثبت قراردادهای منعقده خود با نیروی کار در این سامانه خواهند بود.

مهمترین مزیت سامانه ثبت قراردادها، تفکیک نوع قراردادها اعم از دائم و موقت خواهد بود که امکان شناسایی و ساماندهی قراردادهای کار را به وزارت کار می دهد.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام تشکل های کارگری در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد کارگران با قراردادهای موقت مشغول به کار هستند که این موضوع امنیت شغلی نیروی کار را تهدید می کند.

همچنین با رونمایی از سامانه ثبت دادخواست، امکان ثبت هر گونه شکایت و دادخواست از سوی کارگران بدون مراجعه حضوری به مراجع حل اختلاف فراهم می شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانبارهای عمومی گمرک امام خمینیانتقال پول به تجارتانتقال پول به لبنانانتقال پول به لهستانپست سریع چاپارترخیص کار زاهدانترخیص کالا و خدمات گمرکیترخیص گمرکیحمل بار با وانت نیسانحمل بار شیرازحمل و نقل بین المللی کرمانحواله دلار از آمریکا به ایرانخرید ابزار طلاسازیخرید از Ebay در ایرانخرید اینترنتی جوراب شلواریخرید اینترنتی ساعت مچی مردانهخرید پارکت از چینخرید تجهیزات دست دوم شبکهخرید تجهیزات رادیوییخرید چینی مقصودخرید کارت تلفن خارج از کشورخرید مکمل بدنسازی از آمریکارهگیری مرسوله ی ارسالیسایت اسکریلسایت شبیه ebayسرویس پست سریعشرکت حمل و نقل بین المللی هواییشرکت واردات از آلمانصدور کارت بازرگانی هوشمندصرافی بن بستصرافی پایتختصرافی در منطقه ظفرصرافی عامریفروش ابزار رونیکسفروش خط تولید شیشه سکوریتفروش خط تولید کنافقوانین گمرکی گرجستانقيمت حواله يوروقیمت حواله یوان چینقیمت خرید و فروش یوانکارگو تایلندنحوه ارسال پول به خارج از کشورواردات از چین در مشهدواردات باتری خودروواردات پرسود از چینواردات تجهیزات صنعتیواردات خودرو از دبی به ایرانواردات خودرو پرادوواردات قطعات الکترونیکواردات ماشین الات خط تولید

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها