[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو شهبازی عصر امروز شنبه در نشست معرفی فرصت‌های اقتصادی کشور روسیه و استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه ۴۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و دو برابر میانگین کشور، بارندگی داریم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، افزود: تولیدات کشاورزی ما سالانه چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن و عمدتا گندم است.

وجود ۱۲۰۰ گونه گیاه دارویی در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، سطح زیر کشت گیاهان دارویی در استان کرمانشاه را  هزار و ۸۳۳ هکتار اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۲۰۰ گونه گیاهان دارویی در استان داریم.

وی اسب نژاد کرد و گوسفند سنجابی را دو مزیت برای استان کرمانشاه دانست و گفت: تولیدات دامی ما در استان سالانه ۴۴۲ هزار تن است اما ۶ هزار تن گوشت قرمز مازاد بر نیاز استان تولید داریم.

شهبازی بیان کرد: در حوزه شیلات، استان کرمانشاه رتبه پنجم کشور را در میان استان‌های غیر ساحلی در تولید ماهی سردابی دارد. همچنین استان کرمانشاه رتبه اول را در تولید ماهیان گرمابی با تولید سالانه ۱۴ هزار و ۳۸۰ تن دارد.

صدور مجوز احداث ۲۶۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه

وی اظهار کرد: ۲۵۶ واحد صنایع تبدیلی در استان داریم که می‌توانند یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن از محصولات استان را فرآوری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه تنها ۴۰ هکتار گلخانه داریم که اندک است اما تاکنون مجوز ۲۶۰ هکتار برای احداث گلخانه را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید :  ایران چه کالاهایی وارد می‌کند؟ +نمودار

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار رأس گوساله پرواری برای صادرت داریم، گفت: تا میزان هزار تن امکان صادرات بوقلمون داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  تاکید کرد: در بحث واردات گوسفند نژاد رومانوف نیاز به واردات این نژاد از گوسفند و اسپرم منجمد و دام زنده آن را داریم.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول از طریق کارت به کارتانتقال پول به هلندبانک صادرات 92بیت کوین یک پزشکتجهیزات شبکه بانکیتجهیزات شبکه وایرلس چیستترخیص خودرو از دبیترخیص خودرو از گمرک انزلیترخیص خودرو از گمرک خرمشهرترخیص کار حق العمل کارجایگزین بیت کوینحمل بار علمدارحمل بار هواييحمل هوایی از چینحمل و ترخیص کالا از چینحمل و نقل دریایی ویکی پدیاحمل و نقل شیرازحواله یورو قیمتخدمات بار هوایی گیتی رسان کالاخرید ابزار خمیر چینیخرید اینترنتی بیمه ثالثخرید اینترنتی کتاب ثروتمندترین مرد بابلخرید تجهیزات حفاریخرید تجهیزات شبکه های کامپیوتریخرید حواله دلارخرید خودرو از رده خارجذینفعان گمرکراهنمای خرید از سایت های خارجیرییس گمرک امام خمینیشرکت حمل و نقل بین المللی گرجستانصرافی ثامن الحججفروش ابزار روانشناسیفروش تجهیزات عکاسی دست دومفروش رک و تجهیزات شبکهفروش یوان چینفریت بار به آلمانقانون عوارض گمرکیقیمت بیت کوین به تومانقیمت بیت کوین به ریالکارت بازرگانی گرفتنکارگو در ایووگمرک عسلویهگمرک فرودگاه پیامگمرک گرجستاننمايندگي وب مانيه بانک صادراتواردات تبلت از چینواردات خودرو شخصیواردات خودرو قوانینوسایل حمل و نقل هوایی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها