[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از رویترز، روز چهارشنبه طلا پس از این که در جلسه معاملات قبلی خود، به کمترین میزان ۷ هفته‌ای خود رسیده بود، با عقب‌نشینی دلار از بالاترین نرخ طی یک ونیم ماهه، در برابر سبد ارزهای مهم جهان گران‌تر شد.

گلداسپات با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۲۷۵.۱۰ دلار برای هر اونس رسید. این درحالی است که روز سه‌شنبه این فلز گرانبها به کمترین میزان خود از اواسط آگوست رسید و قیمت هر اونس آن، ۱۲۶۷.۷۶ دلار شد.

پیش‌خرید طلای آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر هم، با ۰.۳ درصد افزایش قیمت به ۱۲۷۸ دلار برای هر اونس رسید.

دلار پس از این که سه‌شنبه به بالاترین میزان خود از اواسط آگوست تا کنون رسیده بود، روز چهارشنبه ۰.۲ درصد از ارزش خود را در مقابل سبدی از ارزهای مهم از دست داد.

سه شاخص اصلی سهام آمریکا و راسل ۲۰۰۰، روز سه‌شنبه برای دومین روز متوالی افزایش یافتند و رکورد زدند که این کار با کمک سود سهام خطوط هوایی و افزایش سهام خودروسازان پس از فروش بالای ماه سپتامبر، انجام شد.

درحالی‌که مشتریان مناطقی از کشور که از طوفان آسیب دیده بودند، خودروهی آسیب دیده از سیل و طوفان خود را تعویض کردند، فروش ماه سپتامبر خودروسازان آمریکا افزایش یافت که این باعث شد رشد سهام این شرکت‌ها که از زمان اصابت طوفان هاروی به جنوب شرق تگزاس آغاز شده است، ادامه پیدا کند.

فروش طلای «پرس مینت» در ماه سپتامبر، نسبت به ما قبل، دوبرابر شد درحالی‌که فروش نقره ۷۸ درصد رشد کرد.

بیشتر بخوانید :  سرمایه‌گذاری صنعت دخانیات برای تبلیغ مصرف/ توان مالی ناچیز وزارت بهداشت

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستاناسکرین شات چیستانتقال پول به کانادابیت کوین زومیتپست اکسپرس شیرازپست سریع به خارج از کشورپی پال مطمئنترخیص از بندر عباسترخیص کار شیرازترخیص و واردات خودروثبت شرکت حمل و نقلحمل اثاثیه ارزانحمل بار از شیراز به تهرانحمل و نقل بین المللی گسترشحمل و نقل داخلیحمل و نقل در صادراتحمل و نقل یخچالدارخدمات خرید از ebayخريد از خارج كشورخريد از سايت Ebayخرید ابزار زناشوییخرید اپل از خارجخرید تجهیزات صخره نوردیخرید تجهیزات میکروتیکخرید لیوان یکبار مصرفخرید یونجه چینخودپرداز بیت کوینراهنمای وب مانیرهگیری دقیق مرسولات پستیشناسه ملی گمرک امام خمینیصادرات نباتصرافی جلالیصرافی در منطقه 8صرافی صدففروش دلار کش یوقوانين گمركي ايرانقوانین گمرک قشمقوانین گمرکی ارمنستانقوانین گمرکی چینگمرک رازی کجاستگمرک غربگمرک غرب+ادرسمراحل خرید از چینمستر کارت با حساب بانکیواردات ادامس از دبیواردات بنزینواردات پوشاک از چینواردات خودرو پرستیژواردات قطعات از آلمانواردات لوازم آرایشی از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها