[ad_1]

ساعت۲۴-با تایید مرکز آزمایشگاه های آلایندگی ایران خودرو از سوی سازمان حفاظت محیط زیست،‌ امکان ارایه خدمات تست خودرو به سایر خودروسازان در این مرکز فراهم شد.

به گزارش ایکوپرس، پس از ارزیابی مرکز تست آلایندگی در معاونت طراحی و توسعه محصول گروه صنعتی ایران خودرو با شاخص ها و معیارهای سخت گیرانه سازمان حفاظت محیط زیست،‌ این مرکز به عنوان مرکزی معتبر برای اندازه گیری و تست آلایندگی و صحه گذاری محصولات تولیدی خودروسازان شناخته شد.

کسب این اعتبار ملی توسط ایران خودرو علاوه بر درآمدزایی به عنوان یک آزمایشگاه مرجع در کشور، زمینه ساز بهره برداری از امکان تست محصولات سایر خودروسازان را در مرکز آزمایشگاهی طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو را فراهم کرده است.

این موفقیت حاصل سرمایه گذاری ها و تلاش بی وقفه مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو در یک سال گذشته بوده که در ابتدا منجربه کسب گواهینامه جهانی ۱۷۰۲۵ شده که نشان از کفایت این آزمایشگاه در سطح بین المللی دارد. در این راستا افزایش بیش از پیش اعتبار حوزه های مهندسی ایران خودرو از نتایج این دستاورد به شمار می رود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها