ادامه سقوط شاخص از ارتفاع ۷۸ هزار واحدی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۰۶ واحد کاهش به پله ۷۸ هزار و ۶۵۹ واحدی سر خورد.

در معاملات امروز تعداد ۴۹۶ هزار و ۷۳۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۲۱۴ میلیون و ۲۵۵ هزار ریال در بیش از ۳۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) یک واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۴۲۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۹۳ واحد، شاخص بازار اول ۳۹ واحد و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۵ واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز کالسیمین و مس شهید باهنر با روند صعودی و نمادهای بانک ملت، پارس خودرو، سخت آژند، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از ۲ واحدی به پله ۸۹۷ واحدی سر خورد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۳۱۳ هزار و ۹۸۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۰۳ میلیون و ۹۶۳ هزار ریال در بیش از ۳۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، ریل پرداز سیر، معدنی کیمیای زنجان گستران با روند مثبت و نمادهای صنایع فولاد آلیاژی یزد، پالایش نفت لاوان، شرکت مواد ویژه لیا با روند منفی به کار خود پایان دادند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x