ادامه افزایش قیمت جهانی مواد غذایی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش رویترز، شاخص قیمت مواد غذایی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) که تغییرات ماهانه سبد کالاهای غلات، دانه های روغنی، محصولات لبنی، گوشت و شکر را محاسبه می کند، در ماه جولای به طور میاگین روی ۱۷۹.۱ بوده است که بالاترین میزان از ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، در مقایسه با ماه جولای سال گذشته، غذا در بازارهای بین المللی ۱۰.۲ درصد گران تر شده است، و مهم آنکه این افزایش قیمت  به وسیله محدودیت های عرضه و فراز و فرود های ارزی تشدید می شود.

در این میان قیمت روغن گیاهی ۱.۱ درصد کاهش یافته است و به کمترین نرخ خود از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ رسیده است. عمده این کاهش قیمت به خاطر کاهش قیمت روغن پالم بوده است. روغن پالم به دلیل تولید بالایش و همچنین کاهش تقاضا برای آن، با کاهش قیمت مواجه شده است.

آن طور که در ویکی‌پدیا آمده است، فائو یا سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از سازمان‌های بین‌المللی است که در زمینهٔ توسعهٔ کشاورزی فعالیت دارد. سازمان فائو در سال ۱۹۴۵ توسط ۴۴ کشور عضو سازمان ملل متحد تأسیس شد. این سازمان از مرکز فائو و از طریق شبکه جهانی بالغ بر حدود نود اداره برای گسترش و مدرنیزه کردن کشاورزی، جنگلداری، شیلات و تأمین غذای مناسب برای همگان، به کشورهای در حال توسعه کمک می‌کند.

 هدف این سازمان، بالا بردن سطح زندگی و بهبود تغذیه مردم جهان، توزیع مناسب مواد غذایی در مناطق مختلف جهان و ایجاد امنیت غذایی است. مبارزه با سوءتغذیه با ارائه اطلاعات لازم به کشورهای مختلف؛ از دیگر اهداف فائو است که بازدهی کشاورزی و سطح تغذیه در جهان را افزایش داده است. مقر این سازمان واقع در شهر رم در کشور ایتالیا است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x