[ad_1]

مصطفی تنها در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، با اشاره به اینکه در حال حاضر کارخانجات لاستیک برای مدیریت قیمت ها، عرضه کالاهای خود را به بازار افزایش داده‌اند، اظهار داشت: پیش از اعمال افزایش قیمت ها یک حالت انتظار در بازار خرید و فروش لاستیک ایجاد شده بود که با اعمال افزایش قیمت‌ها این حالت انتظار از بین رفته است.

وی با بیان اینکه البته مجوز افزایش قیمت لاستیک متناسب با هزینه های تولید تا ۳۰ مهرماه امسال تعیین شده بود، افزود: از مهرماه تاکنون هزینه ها همچنان رشد دارد اما تولیدکنندگان با تمام توان مشغول تولید کالا و عرضه آنها با بازار هستند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر تصریح کرد: ۴۰ تا ۴۵ درصد از مواد اولیه واحدهای تایر سازی از محل واردات تأمین می شود که مشکلات واردات باعث شده تا تأمین آنها به سختی انجام شود.

تنها با بیان اینکه تشدید مشکلات عاملی شده روند افزایش تولید واحدهای تولیدی به کندی صورت گیرد، گفت: علاوه بر این یک سوم نیاز بازار تایر کشور از محل واردات تأمین می شود مشکلات واردات عاملی شده تا هنوز عرضه لاستیک واحدهای تولیدی داخلی جوابگوی تمام نیاز بازار نباشد.

وی اضافه کرد: در صورت رفع مشکلات واردات لاستیک و مواداولیه تولیدکنندگان به طور عرضه لاستیک بیش از تقاضا انجام و بازار مدیریت خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها