[ad_1]

رئیس سازمان جنگل‌ها از اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبخیزداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مهندس خلیل آقایی در مراسم کلنگ زنی بند خاکی روستای گندل گیلان بروجرد، اظهار کرد: امسال هفت هزار میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبخیزداری کشور هزینه می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال بیشتر از اعتبارات موجود در حوزه طرح‌های آبخیزداری هزینه شود.

رئیس سازمان جنگل‌ها با اشاره به پروژه بند خاکی روستای گندل گیلان افزود: این پروژه در دست مطالعه بودن که با توجه به شرایط آب و هوایی مشاور این طرح باید هرچه سریع‌تر کار مطالعه آن را تمام کند.

آقایی ادامه داد: اجرای بندهای خاکی در کشور حلال مشکلات هستند و برای مصارف کشاورزی و جلوگیری از خسارت به کشاورزی نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در مازندران اضافه کرد: جلوگیری از ورود خسارت ناشی از سیلاب مهم‌ترین مزیت ایجاد طرح‌های آبخیزداری است.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه منابع مالی برای ایجاد بندهای خاکی در کشور تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد:س نیز گفت: بالاترین سرمایه اعتماد مردم است. مسئولین مربوطه بند خاکی روستای گندل گیلان را در اولویت قرار دهند.

وی تصریح کرد: مردم خاطره خوبی از مراسم کلنگ زنی ندارند و باید از واژه آغاز عملیات اجرایی استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز گفت: بالاترین سرمایه اعتماد مردم است. مسئولین مربوطه بند خاکی روستای گندل گیلان را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید :  مصوبه متناقض کمیسیون تلفیق برای تقویت تولید با فروش کشفیات قاچاق

وی تصریح کرد: مردم خاطره خوبی از مراسم کلنگ زنی ندارند و باید از واژه آغاز عملیات اجرایی استفاده شود.

نماینده مردم بروجرد خاطرنشان کرد: کار مطالعات این بند خاکی در دست اقدام است که امید می‌رود ظرف مدت یک ماه انجام شود.

گودرزی ادامه داد: امید می‌رود به خاطر قدردانی از مردم بزرگوار کار مطالعه این بند خاکی بیشتر از یک ماه زمان نبرد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها