[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور گفت: هم‌اکنون ۱۱۸ طرح ملی آبرسانی در سطح کشور در حال اجراست که ۳۱ طرح از این تعداد، پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، شاهین پاکروح با اشاره به این‌که اعتبار اجرای این طرح‌ها در لایحه‌ بودجه سال ۱۳۹۸، با ۱۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل، ۱۹ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال شده است، افزود: برای تکمیل ۳۱ طرح ملی آبرسانی، به اعتباری افزون‌بر ۲۴ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال نیاز است.

وی، تعداد طرح‌های فاضلاب کشور در لایحه بودجه‌ سال ۱۳۹۸ را ۲۰۹ طرح اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴ طرح فاضلاب در قالب برنامه‌ توسعه‌ تأسیسات فاضلاب و بازچرخانی آب از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد برخوردار بوده و تاکنون برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۷۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی این تعداد طرح فاضلاب در ایران، به ۳۳ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پاکروح هم‌چنین تصریح کرد: در بخش تصفیه‌خانه‌های فاضلاب نیز ۸۶ تصفیه‌خانه‌ با مجموع ظرفیت ۲.۲۲ میلیون مترمکعب در شبانه‌روز در حال احداث است که با تکمیل و راه‌اندازی تدریجی این تصفیه‌خانه‌ها، جمعیتی افزون بر ۱۰.۲۲ میلیون نفر تحت پوشش خدمات تصفیه‌ فاضلاب قرار خواهند گرفت. اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها، بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال بر آورد شده است.

او با اشاره به احداث ۳۰ تصفیه‌خانه آب با مجموع ظرفیت روزانه ۳۳۲۷ میلیون مترمکعب در سطح کشور افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی ۲ واحد، آذربایجان غربی ۳ واحد، اردبیل، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، لرستان و همدان هر کدام یک واحد، فارس سه واحد، کردستان دو واحد، کرمان دو واحد، کرمانشاه سه واحد، گیلان دو واحد و مازندران دو واحد تصفیه‌خانه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید :  تغییر درترکیب وزرا درخواست های کارشناسان از روحانی است!

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور، پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه‌های در حال احداث را متغیر بین ۱۵ تا ۹۷ درصد عنوان کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها، بیش از ۱۰ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها