[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با حضور رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با حضور رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی آغاز به کار کرد.

بنا به این گزارش ، قرار است در این جلسه، عملکرد صندوق توسعه ملی به بحث و بررسی گذاشته شود.

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در این جلسه گفت: کاری در اتاق بازرگانی تهران آغاز شده که در هر بخش اقتصادی، علاوه بر تشریح وضعیت موجود، راهکار و پیشنهاداتی در آن حوزه به دولت ارایه دهیم که بر این اساس، تاکنون طرح پژوهشی ۶ تا ۷ بخش تدوین شده است که امیدواریم با تکمیل آن، نتایج به بخش های مختلف حاکمیتی ارسال شود.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد تورم و نقدینگی در کشور افزود: به اندازه کافی بذر ناامیدی در روابط عمومی گروه تجاری ققنوس پاشیده شده است که باید در این رابطه امیدوار بود که ظرف ماههای آینده گشایش هایی در اقتصاد صورت گیرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها