[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: مدیرعامل بورس تهران با اشاره به استراتژی این شرکت برای توسعه بورس از حفظ کیفیت به عنوان یکی از رویکردهای اصلی در اهداف توسعه ای نام برد و گفت: ابزارهای پوشش ریسک در بورس تهران توسعه می یابد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،علی صحرایی در مراسم آغاز به کار بازار قراردادهای آتی سبد سهام در بورس تهران گفت: بازار قراردادهای آتی یکی از ابزارهای پوشش ریسک است که امروز عملیاتی می شود؛ این در حالی است که ترکیب نیروهای جوان مدیریتی در بورس تهران، بزرگ کردن بازار با حفظ کیفیت و پوشش ریسک را در دستورکار قرار داده است.
مدیرعامل بورس تهران با اشاره به شکل گیری کمیته توسعه در بورس تهران افزود: ابزارهایی همچون آپشن و آتی تک سهم در بازار بورس تهران وجود داشته است؛ البته ابزار آتی تک سهم کارآیی لازم را نداشته ولی ابزار آتی سبد از جمله ابزارهای پرمعامله است و ۶٠درصد از ابزارهای مشتقه بر روی این ابزار متمرکز است.
وی تصریح کرد: کمیته فقهی نیز ابزار قراردادهای آتی را نیز تائید کرده و امیدواریم به عنوان یک ابزار مشتقه پرکاربرد برای پوشش ریسک باشد؛ ضمن اینکه خاصیت اهرمی برای این سبد متصور است و سرمایه گذاران با استفاده از کلیتی که از هر سهام دارند می توانند از این ابزار استفاده کنند؛ البته امروز هفت نماد معاملاتی را در راستای استفاده از این ابزار در خدمت بازار سرمایه قرار خواهیم داد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها