آموزش‌ اجباری ایمنی به کارگران ومعدنکاران/خطرسنجی معادن دریک هفته

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداو سیما محمد رضا نعمت زاده در مراسم تقدیر از یاری دهندگان حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت در باره اجرای دستور العمل‌های ایمنی در معادن کشور گفت: ایران کمتر از صد سال است که از معادن خود بهره برداری صنعتی میکند و به همین دلیل اکثر معادن در ایران هنوز روی زمین هستند.

وی با اشاره به حادثه معدن گلستان گفت: از این حادثه باید درس عبرتی برای آینده گرفت تا زمانی که معادن کاملا زیر زمینی شدند حوادث به حد اقل برسد، ادامه داد: متاسفانه بیشتر از این برای این معدن کاری نمی شد کرد و باید از قبل برای آن فکری می کردیم اما اکنون حداقل کار ممکن رسیدگی به خانواده‌های این عزیزان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از وزارت کار، کارفرماها و بیشتر از همه نظام مهندسی خواهش می کنم که بدون گذشت نسبت به اجرای درست دستورالعمل های ایمنی در معادن کشور همت کنند.

 

نعمت زاده گفت: آموزش ایمنی باید برای کارگران، معدن به معدن و اسم به اسم اجباری شود. من به غیر از حوادث طبیعی هیچ حادثه‌ای را غیر قابل پیش‌بینی نمی‌دانم و با توجه به نیرویی که در اختیار است می‌توان ظرف مدت یک هفته تمامی معادن را حداقل خطر سنجی و آماده آموزش کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x