آغاز فرآیند اجرای فاز دوم نیروگاه برق‌آبی گتوند در سال ۹۶

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته گزارشی با عنوان “پروژه تولید برقی که مسکوت ماند/فاز دوم نیروگاه گتوند متوقف شد؟” در خبرگزاری تسنیم منتشر شد. انتشار این گزارش که به اهمیت تعیین تکلیف هر چه سریعتر پروژه فاز دوم نیروگاه برق‌آبی گتوند اشاره داشت، واکنش شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران را در پی داشت.

این شرکت با ارسال توضیحاتی به خبرگزاری تسنیم از اجرای این پروژه در آینده ای نزدیک با تأمین مالی از مسیر فاینانس خبر داد.  متن توضیحات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران بدین شرح است:

“درپی انتشار گزارشی تحت عنوان « پروژه تولید برقی که مسکوت ماند/ فاز دوم نیروگاه گتوند متوقف شد » در مورخ ۹/۳/۹۶ در آن خبرگزاری وزین، ضمن تقدیر از حسن توجه همکاران سرویس اقتصادی آن خبرگزاری به اهمیت اجرایی فاز توسعه نیروگاه برق آبی گتوندعلیا به آگاهی می رساند که با توجه به سیاست وزارت نیرو درخصوص اجراء و بهره برداری از نیروگاه های برق آبی، پیگیری های جدی جهت اخذ مجوز های لازم بمنظور فاینانس پروژه انجام گرفته که امید میرود قرارداد آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه این نیروگاه که شامل ۴ واحد ۱۶۰مگاواتی می باشد، در سال جاری به نتیجه برسد.”

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x