[ad_1]

یوسف جلوخانی درباره دلیل گرانی مرغ در بازار، گفت: گرمای شدید در مناطق جنوبی کشور، پرورش مرغ را در نیمه جنوبی دچار مشکل کرده است؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم گرمای هوا و تلفات ناشی از آن، از علل گرانی قیمت است.  

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی اضافه کرد: همچنین در حدود ۴۵ روز قبل به دلیل افزایش قیمت جوجه، میزان جوجه ریزی کاهش یافت که البته این مشکل به زودی حل می‌شود.  

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به ذخایر کافی مرغ منجمد در این استان، افزود: ما عرضه مرغ منجمد را برای کنترل قیمت این کالا در غرفه های میادین میوه و تره بار، میدان بهمن و مراکز خرده فروشی آغاز کرده ایم.  

جلوخانی با بیان اینکه عرضه مرغ به صورت گسترده و ویژه حدود یک هفته است که در تهران آغاز شده، گفت: توزیع این کالا در سراسر استان انجام می شود؛ ضمن اینکه قیمت مرغ منجمد تحویل درب سردخانه  ۵۳۰۰ تومان و برای مصرف کنندگان ۵۷۰۰ تومان است.  

وی ادامه داد: به طور متوسط روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در استان تهران توزیع می شود و در صورت نیاز، توانایی افزایش میزان عرضه را نیز داریم.  

جلوخانی همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی طی روزهای اخیر، اضافه کرد: گوشت گوسفندی گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای مانند رفاه، شهروند، اتکا و جامبو انجام می شود؛ ضمن اینکه قیمت  هر کیلوگرم لاشه گوسفندی وارداتی از کشورهای آسیای میانه، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و وارداتی از استرالیا ۳۳ هزار تومان است.  

بیشتر بخوانید :  فرشاد مومنی: 99 درصد کالاهای وارداتی قاچاق مصرفی است

وی با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد از نیز از قبل انجام می شد، افزود: به طور متوسط قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد، ۲۲ هزارتومان است.  

جلوخانی اظهار امیدواری کرد: با تسهیلات انجام شده در روند واردات، قیمت گوشت در بازار داخل کاهش یابد. 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی پاریساتاق بازرگانی مشترک ایران و عمانبانک صادرات ضمانتنامهترخیص بندر لنگهترخیص داروترخیص کار گمرک مشهدترخیص کالا از گمرک رجاییترخیص کالا از گمرک فرودگاه امامترخیص کالا فرودگاه امامترخیص گمرک یزدحسابداری ترخیص کالاحسابداری واردات کالاحمل بار با قطار به ترکیهحمل هوایی بار از چینحمل و نقل دریایی مسافرحمل و نقل طباطباییحمل و نقل عمومی هواییخريد از Ebayخرید ابزار الات از بانهخرید از علی باباخرید اینترنتی 4030خرید اینترنتی اپل 6خرید اینترنتی هدیه ولنتاینخرید تجهیزات جانبی ماشینخرید مارک المانسایت ایبیشرکت حمل و نقل بین المللی عطاردشرکتهای ترخیص کالاشماره مستر کارت رایگانصادرات 627صادرات ذغال چوبصرافی توکلی در لندنضمانتنامه ترخیص کالافروش تجهیزات شبکه یزدفروش خط تولید غذای ماهیقرارداد ترخيص كالاقوانین ترخیص کالا از گمرکقوانین گمرکی کشورکارگو به ایرانکنفرانس حمل و نقل هواییمشاوره واردات از چیننحوه ی خرید از Ebayنرخ حواله دلار به کاناداواردات از چین تبریزواردات از ژاپنواردات خودرو توسط افراد حقیقیواردات خودرو شخصيواردات ماشین ابزارورود به بیت کوینوظایف یک ترخیص کار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها