آسیب ۱۰تعاونی تولیدی در اثر زلزله کرمانشاه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

غفار محمدی درباره آخرین وضعیت آسیب تعاونی‌های مناطق زلزله زده گفت: در سه شهرستان زلزله زده اَزگله، سرپل ذهاب و قصر شیرین ۱۰ تعاونی دچار آسیب شدند که درجه تخریب آنها بیش از ۶۰ درصد است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی از بازدید امروز معاون امور تعاونی‌های وزیر «تعاون» از مناطق زلزله زده خبرداد و درباره میزان خسارات وارد شده به تعاونی‌ها اظهار کرد: هنوز عملیات کارشناسی از میزان خسارات وارده انجام نشده اما در بازدید امروز معاون وزیر تعاون تصمیماتی در خصوص احیا و بازسازی تعاونی‌ها گرفته شده است.

رئیس اتاق تعاون کرمانشاه با بیان اینکه تمام تعاونی‌های تخریب شده از کارخانجات بزرگ و در گروه تعاونی‌های تولیدی هستند افزود: از دولت انتظار داریم در حوزه بازسازی تعاونی‌ها حمایت ویژه داشته باشد.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه آواربرداری، یکی از مهمترین مشکلات پیش رو است هنوز عملیات کارشناسی و برآورد خسارات انجام نشده است.

رئیس اتاق تعاون کرمانشاه درباره تصمیمات گرفته شده برای حمایت از تعاونی‌های آسیب دیده نیز گفت: هنوز در خصوص نحوه کمک و نوع تسهیلات برای حمایت از بخش تعاون تصمیم گیری نهایی نشده است اما امیدواریم تمهیدات و تسهیلات مناسبی در این خصوص در نظر گرفته شود.

وی افزود: حدود ۴۰۰ تعاونی در سه شهرستان سرپل ذهاب، ازگله و قصرشیرین وجود دارد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x