[ad_1]

بازار گوشت مرغ بعد از نوسانات و روند افزایشی قابل توجه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال در هفته‌های گذشته به ثبات نسبی رسید؛ به طوری که قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه از حدود کیلویی ۸۰۰۰ تومان به ۷۰۰۰ تومان و حتی کمتر رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آخرین بررسی‌ها از وضعیت بازار نشان می‌دهد که قیمت مرغ به طور نسبی با روند صعودی همراه شده و قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۷۵۰۰ تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد این افزایش نسبی قیمت از ماه رمضان و به دنبال افزایش تقاضا در بازار اتفاق افتاده باشد؛ موضوعی که برخی از فروشندگان هم آن را تایید می‌کنند.

به گفته آن‌ها قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز با افزایش تقاضا در ماه رمضان تا حدودی افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که در اواخر ماه روند قیمت‌ها نزولی شود.

اما بر اساس آخرین مشاهدات قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ که گران‌ترین نوع مرغ در بازار است ۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود. در میان سایر اقلام گران‌تر سینه جوجه کبابی ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و جوجه با کتف ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هر کیلوگرم سینه ۸۴۰۰ تومان، ران مرغ ۷۹۰۰ تومان و مرغ سبز کیلویی ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار قیمت دارد. در میان دیگر اقلام گوشت مرغ بال کیلویی ۸۵۰۰ تومان، کتف کیلویی ۹۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گردن ۳۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود با رسیدن به نیمه ماه رمضان و متعادل شدن تقاضا در بازار وضعیت قیمت‌ها مجددا به وضعیت سابق برگردد و تولیدکنندگان و عرضه ‌کنندگان گوشت مرغ به بهانه افزایش تقاضا مجددا قیمت‌های خود را بالا نبرند.

بیشتر بخوانید :  توپ قاچاق موبایل همچنان سرگردان بین ارگان‌ها

جدول زیر به آخرین قیمت‌های گوشت مرغ در بازار را تشریح کرده است:‌












اقلام مختلف گوشت مرغقیمت
فیله مرغ۱۶ هزار تومان
سینه جوجه کبابی۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان
جوجه با کتف۱۴ هزار تومان
سینه۸۴۰۰ تومان
ران مرغ۷۹۰۰ تومان
مرغ تازه۷۵۰۰ تومان
مرغ سبز۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان
بال۸۵۰۰ تومان
کتف۹۵۰۰ تومان
گردن۳۵۰۰ تومان

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی استان رشتاتاق بازرگانی مشترک ایران و فرانسهاستخدامی اتاق بازرگانی بوشهر 93امکان خرید از ebayانتقال پول به مجارستانپارس کارگو ترابرتاریخچه حمل و نقل هواییترخیص کار ماشین سنگینترخیص کالا از گمرک چیستچگونگي خريد از ebayحمل بار پاسدارانحمل بار مالزیخدمات بار هوایی راحل بار سماءخريد اينترنتي ديوان شمسخرید ابزار دست دومخرید اسکناس آلمانخرید ایفون از المانخرید اینترنتی پنبه ریزخرید تجهیزات خانه بازیخرید تجهیزات لگراندخرید خط تولید قطعات خودروخودرو وارداتی قسطیرهگیری مرسولات ویژهرهگیری مرسوله ÷پستیروش خرید از سایت Ebayسایت ای بی ایرانیسایت ایبوک موبایلشرایط واردات خودرو از دبیشرکت حمل و نقل بین المللی ستیشرکت حمل و نقل صباشرکتهای پست بین المللیصادرات زغال سنگ به چینصادرات کره شمالیصادرات لیمو ترشصرافی پارسیانقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیقوانین گمرکی و مالیاتیقوانین گمرکی واردات کالاکارگو ایرانی در ویتنامگمرك پيرانشهرگمرک جنوب تهرانگمرک گرگانمستر کارت بانک پاسارگادمشاوره واردات از چیننحوه ترخیص خودرو از گمرکواردات از چین در دولت یازدهمواردات خودرو برای جانبازانواردات خودرو جانبازان 50 درصدواردات خودرو کمیته امدادواردات ماشین ابزار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها