[ad_1]

در بازار امروز – چهارشنبه – سکه تمام طرح جدید،بالغ بر یک میلیون و ۲۰۸ هزار تومان فروخته شده و دلار آمریکا ۳۷۴۱ تومان قیمت دارد.

به گزارش ایسنا، ‌هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۱۱۴ هزار تومان قیمت دارد. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۴۰ و ۳۷۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی نیز بیش ۱۲۴۷ دلار داد و ستد می‌شود.

همچنین در بازار ارز، یورو ۴۲۶۳ تومان، پوند انگلستان ۴۸۴۳ تومان و لیر ترکیه ۱۰۹۵ تومان عرضه می‌شود. دلار مبادله‌ای نیز در بازار امروز ۳۲۴۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیست و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.
















نوع طلا

قیمت

هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان
مثقال طلا۴۹۴ هزار و ۴۰۰ تومان
اونس در بازارهای جهانی طلا۱۲۴۷ دلار و ۸۰ سنت
نوع سکه
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۴۰۰ تومان
سکه تمام طرح قدیمیک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان
نیم سکه۶۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان
ربع سکه۳۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان
سکه گرمی۲۵۱ هزار تومان
نوع ارز
دلار آمریکا۳۷۴۱ تومان
یورو۴۲۶۳ تومان
پوند انگلستان۴۸۴۳ تومان
لیر ترکیه۱۰۹۵ تومان
یوان چین۵۶۹ تومان
درهم امارات۱۰۲۶ تومان

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاsims 3 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی تهراناخبار گمرک اصفهاناخبار گمرک بندر عباسارسال پول به کاناداافزونه پی پال وردپرسپست سریع به کاناداپیگیری شماره مرسوله پستتجهيزات شبكه توزيعتجهيزات شبكه فيبر نوريتجهیزات شبکه در مشهدتجهیزات شبکه شیرازترخیص کارترخیص کار کرجترخیص کار ویکی پدیاترخیص کاریترخیص و واردات کالاچطور از سایت خارجی خرید کنمحسابداری وارداتحسابداری واردات خودروحمل بار کامیونحمل خرده بار به روسیهحمل و نقل هوایی ترکیهخرید از آمازون با گیفت کارتخرید اینترنتی غذا در تهرانخرید تجهیزات رستورانخرید در ebayخرید لباس مجلسی از چینخرید و فروش دلار کانادارهگیری مرسولات پستی فارسسايت خريد Ebayسایت ثبت نام واردات خودروشرایط خرید از سایت Ebayصادرات فرش دستباف به چینصرافی تهرانصرافی خ شهید بهشتیصرافی در آمریکاصرافی کرجصرافی ملیقوانین فریت بارگمرک حاجی عمرانمستر کارت ایرانیاننرخ حمل کانتینر از چین به ایرانهزینه حمل از چین به ایرانواردات خودرو از آمریکاواردات خودرو برای جانبازانواردات زمان صفویهواردات قطعات ابزار دقیقواردات قطعات خودرو از دبیوب سایت مانی رهنما

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها