[ad_1]

امروز (۱۲ دی) بازار طلا و ارز کاهش جزئی قیمت را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در لحظه انتشار این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته ثبات تقریبی خود را حفظ کرده است.

قیمت نیم سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۶۰ هزار تومان است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز به قیمت یک میلیون و ۴۳۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

این در حالی است که هر اونس طلا افزایش یافته و به ۱۲۸۶ دلار و ۸۱ سنت رسید.

در بازار ارز نیز بانک‌ها نرخ خرید دلار را تا ۱۰ هزار و ۴۰۵ تومان کاهش دادند. همچنین نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها امروز با کاهش همراه بود و به ۱۱ هزار و ۹۰۹ تومان رسید.

همچنین امروز هر پوند انگلیس در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۴۹۶ تومان خریده شد.

نرخ ارز مسافرتی هم در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۲۵۸ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان به دست متقاضیان رسید.

همچنین بر اساس اعلام صرافی‌ها، هر لیر ترکیه امروز ۲۰۵۰ تومان، درهم امارات ۲۹۰۰ تومان و پوند انگلیس حدود ۱۴ هزار تومان فروخته شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها