[ad_1]

نائب رئیس اتاق بازگانی تهران معتقد است دولت یازدهم خدماتی در حوزه اقتصاد داشته است اما موانع خارجی و داخلی مانع از تحقق برخی اهداف شد که از جمله آن‌ها مسائل مربوط به بانک‌ها بود که باعث شد بعضی برنامه‌ها محقق نشود.

علاء میرمحمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مشکلات اقتصادی مختلفی در دولت یازدهم وجود داشت که از جمله آن مسئله رکود بود که به شکل بی سابقه‌ای در بخش‌های اقتصادی ایجاد شد و آثار آن هنوز هم وجود دارد و این رکود باعث شد که بیکاری تشدید شود؛ به طوری که امروز بر اساس آمارها ارقام بیکاری به چند میلیون می‌رسد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: به نظر می‌رسد از یک سو فضای سیاست خارجی برای فعالیت دولت دوازدهم آرام‌تر شده است و از طرفی باید سعی شود مشکل رکود و بیکاری بر طرف شود. از بین بردن رکود اقتصادی هم راهکارهای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها افزایش نقدینگی بنگاه‌ها و تولیدکنندگان است.

میر محمد صادقی افزود:‌ با این نرخ‌های فعلی که برای بهره بانکی تعیین شده است امکان اینکه کسی با این بهره‌ها بتواند کار تولیدی انجام دهد وجود ندارد، نتیجه کار تولیدی در شرایط فعلی ورشکستگی یا تعطیلی کارگاه خواهد بود و بعد هم به زندان رفتن مدیر واحد تولیدی؛ بنابراین باید چاره‌ای اندیشید تا نقدینگی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد مشروط بر آنکه تولیدکنندگان به اشتغال مشغول باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع قدرت خرید مردم گفت: راه افتادن تولید و ایجاد اشتغال باید همراه با تقویت قدرت خرید مردم باشد و توان مردم برای خرید افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید :  سناریویی برای گریز از خام‌ فروشی طلای سیاه

میرمحمد صادقی عنوان کرد:‌ به هر حال بحران‌هایی در اقتصاد ایجاد می‌شود که باید با چاره‌اندیشی صاحب‌نظران حل شود. دولت دوازدهم باید یک چاره‌اندیشی اساسی برای حل مسئله اشتغال کند چرا که با این کار بخشی از وعده‌های خود را جامه عمل پوشانده است که باعث می شود مردم به آینده جامعه امیدوارتر شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و انگلیسبنیانگذار سایت آمازونپیگیری شماره مرسوله پستتجهیزات شبکه دست دومترخیص کالا از گمرک شیرازثبت کارت بازرگانی در گمرکچگونگی خرید از امازونحمل بار از شیراز به تهرانحمل بار ریلیحمل و نقل ریلی رجاحمل و نقل مازندرانحواله یورو مشهدخرید ابزار میوه آراییخرید از بازار چینی های دبیخرید اینترنتی ذهن برترخرید اینترنتی سیمز 4خرید اینترنتی قرص بوپرنورفینخرید اینترنتی گواهینامه رانندگیخرید پستی از آمازونخرید تجهیزات ژئوفیزیکخرید دوربین از چینخرید فندک از چینخرید و فروش یواندرباره سایت آمازونراهنمای خرید از سایت Ebayسازمان حمل و نقل هوایی ایرانصادرات ظروف نقرهصادرات هوایی کالاصرافی حامدیصرافی رضا ضرابصرافی عامریصرافی عباسپورضرورت حمل و نقلفریت بار فرودگاه امامقوانین گمرک سروقیمت حواله یورو امروزکارت بازرگانی حقیقی یا حقوقیکارگو تبریزکارمزد حواله یوروکنوانسیون حمل دریاییمزایای کارت بازرگانی چیستنحوه ی خرید از سایت های خارجیهتل جی پی پالاسهزینه فریت بارهزینه فریت بار به اتریشواردات خودرو از چینواردات خودروهای لوکسواردات عروسک از دبیواردات لوازم جانبی موبایل از چینوضعیت ترخیص خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها