[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواسط تیرماه امسال خبرگزاری تسنیم با انتشار خبری اعلام کرد که اخیراً در بازار آب معدنی‌هایی با بسته بندی جدید و با قیمت ۲۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که فاقد استاندارد هستند. در این زمینه پیمان فروهر دبیر انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی به خبرنگار تسنیم، گفت: “این برند آب معدنی زیر نظر انجمن نیست به همین منظور نمی توانیم در مورد عملکرد آن اظهار نظر کنیم”.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این برند مجوزهای لازم را برای فعالیت اخذ کرده یا نه، و اینکه در بسته بندی این آب معدنی ” آب آشامیدنی غنی شده با املاح معدنی” ذکر شده آیا ما چنین آب آشامیدنی داریم یا خیر ؟ افزود: آب های معدنی اصولاً از چاه یا چشمه تهیه می شوند و تولیدکننده با حذف تمام مواد معدنی آن را تبدیل به آب مقطر کرده و بعد املاحی را به ان اضافه می کند که در نهایت به این آب عنوان آب معدنی را نمی‌توان گفت.

بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از انتشار خبر امروز سازمان استاندارد استان تهران ازتوزیع آب آشامیدنی غیراستاندارد  با نام تجارتی “GABI YEN” ، در بازار خبر داده و نسبت به مصرف آن هشدار داده است.

براساس اطلاعیه سازمان استاندارد این برند آب آشامیدنی که به وفور در بازار و با قیمتی بالاتر از معمول ارایه می‌شود، فاقد هرگونه کدردیابی، نام و آدرس واحد تولیدی و دارای نشان استاندارد جعلی و در استان مازندران بسته‌بندی و پر می‌شده است.

 

بیشتر بخوانید :  وظیفه ما تامین آب و برق پایدار برای مردم است

 

 انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها3 در هزار کارت بازرگانیانتقال پول به کارت عابر بانک ملیبیت کوین حسابترخیص کار گمرک بندرعباسترخیص کالا از گمرک نوشهرترخیص کالا به انگلیسیحمل بار ماهان ایرحمل و نقل بین المللی زمينيحمل و نقل معلولینحمل و نقل هوایی به انگلیسیخرید ابزار هنریخرید از علی بابا اکسپرسخرید اینترنتی ژل تاخیریخرید اینترنتی مانتوخرید تجهیزات رستورانخرید چینی گل سرخیخرید دلار هکیرهگیری مرسوله پستی از طریق کد پستیساختن پی پالشرکت حمل و نقل بین المللی جم راهصادرات پرسودصادرات فرش به چینصرافی بیت کوین در ایرانصرافی خ آزادیصرافی منطقه 7ضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2013ضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2015طریقه خرید از ebayفروش ابزار صنعتیفروش تجهیزات قارچفروش خط تولید ظروف پلاستیکیفناوری اطلاعات در حمل و نقل هواییقوانین گمرکی ایرانقيمت تجهيزات شبكهکارگو پگاسوسکسب 1 بیت کوینکنفرانس حمل و نقل هواییگمرک پیام کرجگمرک واردات ماشینمستر کارت پاسارگادمستر کارت در ایراننمایشگاه حمل و نقل تهران 93وارداتواردات 206واردات خودرو 93واردات دکوری از چینواردات لباس از دبيواردات نخواردات نفت آمریکاواردات و صادرات قوانین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها