صدور پروانه یا برگ سبز کاغذی از ۲۰ تیرماه سال جاری متوقف و در زمان ترخیص کالاها برگه ای تحت عنوان دستور ترخیص( Release order ) در گمرک صادر می شود .

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران ، این اقدام با عنایت به اجرای پنجره واحد تجارت فرامرزی از طریق سامانه جامع گمرکی توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران که موضوع بند (ج) ماده ( ۳۸) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بوده ، صورت می گیرد .
بنابراین گزارش با اجرایی شدن پروانه سبز الکترونیکی در گمرک ،امکان استعلام الکترونیکی اطلاعات پروانه گمرکی در سامانه برای مراجع ذیصلاح به صورت بر خط فراهم می شود.
همچنین به منظور پیشگیری از هر گونه جعل و سوء استفاده از اوراق بهادار ، صدور پروانه کاغذی (برگ سبز) از ۲۰ تیر ماه سالجاری متوقف و در زمان ترخیص برگه ای تحت عنوان دستور ترخیص( Release order  )صادر می شود و مشاهده اطلاعات پروانه و استعلام آن صرفا" به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت یا پیامک صورت خواهد پذیرفت .

 

 

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها