تحویل کالا به لنج در دبی و شارجه

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

آن دسته از مشتریانی که مایلند کالاهای خود را از طریق لنج های مستقر در شارجه و یا دبی به ایران حمل نمایند میتوانند از خدمات گروه تجاری ققنوس در امارات استفاده نمایند  . گروه تجاری ققنوس این امکان را دارد تا به نیابت از مشتریان خود پروسه های تشریفات گمرکی و بیمه محصولات و تحویل بارهای مشتریان را به لنج انجام دهد

از آنجا که معمولاٌ لنجها قادر به حمل بار بصورت کانتینری نیستند نیاز است تحویل بار به آنها بصورت بسته ای باشد. مشتریان گرامی میتوانند بارهای خود را در انبار گروه تجاری ققنوس در شهر دبی نگهداری کرده و نهایتا طی پارت های با وزن و ابعاد مناسب لنج ها به سمت ایران ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مشتریان گرامی علاوه بر استفاده از سرویس تحویل کالا به لنج در دبی میتوانند از خدمات حمل درب به درب از مبدا چین به دبی ، و یا سایر کشورها به دبی که توسط گروه تجاری ققنوس ارائه میگردد استفاده کرده و کالاهای خود را به واسطه کشور امارات و نهایتا با لنج های مستقر در دبی و یا شارجه به ایران ارسال نمایند.

برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید از طریق یکی از روش های قید شده در ذیل با دفتر مرکزی گروه تجاری ققنوس در ایران تماس حاصل نمایید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x